MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

zondag 17 mei 2009

Onze nieuwe slaapkamer in aanbouw












zoals jullie kunnen zien,hebben we dit weekend hard gewerkt,geen tijd om te knutselen want we krijgen een nieuwe slaapkamer speciaal voor mijn hobby met allemaal laden voor mijn stempels en andere hobbyspullen,we zitten nu wel even in de rommel want zoals je kunt zien het zijn veel grote paketten voor de kasten!
Slapen doen we op hoger lager tot mijn man de kasten in elkaar heeft gezet, omdat er anders geen plaats is
maar als alles af is zullen jullie het resultaat te zien krijgen,ik heb toch even de tijd genomen om de foto's met mijn blog vriendinnen te delen.

Bedankt voor het langskomen
Liefs Akkina

9 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Akkina, Dat zal best mooi worden ik ben benieuwd naar het eind resultaat. En zelf vind ik het altijd gezellig verbouwen.
Sucses.

Groetjes Ilonka

creacora zei

Hoi een hele onderneming zo te zien maar het resultaat met al die kasten zal zeker Toppie zijn
werk ze meis en hopen dat de kasten gauw inelkaar zitten en lekker inrichten dan maar dat blijft toch wel het leukste van een verbouwing
Succes !! groetjes Cora

Riet zei

Succes ermee Akkina,wat een werk en puinhoop meis.
Maar als het af is heb jij een schitterende slaapkamer.
Ik hoop wel dat je er nog uitkomt.

Liefs Riet.

Marjanne zei

Hoi, meid wat een werk!! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

RosesMarijke zei

Dat word straks heerlijk genieten als jij in je nieuwe kamer zit....heerlijk voor je hoor!!

Martha zei

Wow, ik wil ook een eigen scrapkamer, maar jammergenoeg geen ruimte. Wat heerlijk voor je, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Anoniem zei

Wow, this looks interesting! I get the gist that you are having a new bedroom makeover!
Thanks for looking in my blog, I've had a look through your cards and they are fabulous
Barbara
x

Anoniem zei

Hoi Akkina ik kreeg wel tranen door je bb-tje,wat erg voor je zeg,ik heb me vader al heel lang niet meer en ik doe zekers goed voor me moeder zijn en pfff dat is nog een hele klus de verbouwing aan de slaapkamer,succes ermee en we zien de resultaten nog wel,want ben natuurlijk wel benieuwd straks,groetjes Joke.

Marjanne zei

heeee hoe is het met de nieuwe slaapkamer?