MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

donderdag 17 september 2009

BEURS TE MECHELEN







JA HOOR HET KAN NIET MEER OP,DE ENE BEURS NA DE ANDERE,HEEL VEEL EXPOSANTEN MET MOOIE STEMPELS EN VOOR IEDRER WAT WILS,EN MIJN FAVORITE STAND,LA BLANCHE STOND OOK VOOR DE EERSTE KEER IN MECHELEN JE KIJKT ECHT JE OGEN UIT,DUS ALLEMAAL NAAR MECHELEN DIT WEEKEND!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wauw, dat ziet er erg mooi uit daar zeg, kan begrijpen dat je daar je hart kan ophalen, echt super creatie's.

groetjes Lilian

natacha zei

ziet er idd heel mooi uit

celia zei

Hey Akkina,heb je vrijdag zien staan bij 'La Blanche',maar keek zo danig mijn ogen uit naar al dat moois dat als ik je wou aanspreken je ineens verdwenen was! :-(
Je hebt wel gelijk...zo mooi...ben vandaag (zaterdag)terug gegaan om nog spullen bij te halen!!!
Heb al vanalles getest,maar wil morgen in volle speed aan mijn kerstkaarten beginnen!Voel je vrij om de volgende dagen eens een kijkje te komen nemen! ;-)
Grtjs en veel plezier met je nieuwe spullen maar dat zal je wel lukken zeker!?
Echt prachtig wat je maakt!!!!!!!
Grtjs Celia