MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

dinsdag 26 januari 2010

HET NIEUWE JAAR IS GESTART MET EEN AWARD



Ik heb deze leuke award gekregen van Lilian     http://scrapenjoy.blogspot.com/
bedankt lieverd
ik moet nu 10 dingen over mezelf vertellen
hier gaat hij dan

1:ik ben heel erg blij als ik zoals gisteren een vakantie reis heb geboekt naar Frankrijk
2:als ik mij lekker kan laten gaan op een beurs
3:als mijn man en ik lekker gaan eten
4:toen ik hoorde dat mijn jongste dochter een huis heeft gekocht
5:dat de lente weer voor de deur staat
6:dat ik al mijn rekeningen op tijd kan betalen
7:ik ben heel gelukkig als ik lekker kan knutselen of( freubelen)
8:dat ik eigenlijk alles heb wat mijn hartje begeert dank zij mijn lieve man
9:als mijn kleinzoon Youran bij mij is dan ben ik heel gelukkig
10:Dat ik regelmatig eens een workshop kan meedoen om onder de mensen te zijn ,want ik kan niet zo goed tegen alleen zijn !

zo nu moet ik hem nog doorgeven aan

ZO MEIDEN JULLIE HEBBEN HEM ZEKER VERDIEND,JA ER ER ZIJN ER NOG ZOVEEL DIE HEM VERDIENEN WANT IK ZIE BIJ HEEL VEEL BLOGGERTJES DIKWIJLS HELE MOOIE CREATIE'S STAAN GEWELDIG

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi hoi dank je wel voor de prachtige award,ik ga de award vanavond op mijn blog zetten,helemaal super,nogmaals dank je wel,groetjes Joke en nog een fijne avond.

Bastelmanu zei

Hallo liebe Akkina!

Vielen,lieben dank für den tollen Award!Ich habe mich riesig darüber gefreut!
Dankeschön und knuddel! ;-)

Komme immer wieder gern bei dir vorbei! ;-)

LG Manu! ;-)

Marjanne zei

Gefeliciteerd met je award, je verdient hem dik!! en waar ga je naar toe in Frankrijk?

Bianca zei

Geweldig lief dat ik deze award van je krijg. Ik ga hem op mijn blog zetten.
Groetjes,
Bianca