MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 15 februari 2010

"houden van",


Een nieuwe chalenge is begonnen bij ScrapTalk, http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/2010/02/challenge-02.html
deze keer mag je of een LO of een projectje maken over "houden van",

dus dit is mijn layout waar ik met mee wil doen!

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

7 opmerkingen:

scraphobby zei

super mooie lo heb je gemaakt.
groetjes Marian

celia zei

Wat is dat mooi! Leuk dat je weer mee doet,heel veel succes gewenst hoor! Liefs,Celia.

*Ellen* zei

prachtige en romantische lo is dit

ScrapEnjoy zei

Och Akkina, wat een heel lief lootje, grotere liefde bestaat toch niet......heb je hem op een A4 gescrapt? veel succes meis, voor mij heb je al gewonnen, hihi.

Kuzzzz Lilian

Riet zei

Ohhh wat is dat Romantisch Akkina.
heel erg mooi.

Liefs Riet.

Marjanne zei

Wat een super romatische pagina!! De liefde knalt van het papier af!!

Bastelmanu zei

Oh,ist das toll!
Sehr schön gestalltet und tolle Farben!

LG Manu! ;-)