MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

vrijdag 14 mei 2010

AMSTERDAM HUILT WAAR HET EENS HEEFT GELACHEN


Details nader bekeken


Details nader bekeken

Details nader bekeken
DE TITEL HEB IK VAN EEN LIEDJE DAT WERD GEZONGEN DOOR WILLY ALBERTI, MAAR JE KUNT HET OOK VERHALEN OP DE TROEP DIE ER NU RONDZWERFT IN DE STRATEN,JAMMER WANT IK HEB AMSTERDAM  ALTIJD ALS EEN TWEEDE ANTWERPEN BESCHOUWD! EEN GEZELLIGE STAD.

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtige lo's zijn dit en zo romantisch

marijke zei

wow meid die is weer super gaaf
ik neem aan dat de titel slaat op de rommel die er nu ligt , vreselijk he maar ik begrijp die mensen wel hoor verdienen bagger slecht om onze troep op te ruimen

Riet zei

Ohh wowwww Akkina,wat schitterend gemaakt meis.
Zo mooie foto,s.
Prachtig papier.
Mooie details.

Liefs Riet.

Bastelmanu zei

Hallo liebe Akkina!

Oh wow,wie wunderschön deine LO´s wieder sind!
Die Farbkombi gefällt mir sehr und die Gestalltung ist wieder umwerfend schön.
Einfach ein Traum!

LG Manu! ;-)

celia zei

Heeeeel moooooi gedaan Akkina!Mooie kleuren en uitwerking,liefs,Celia.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee hele mooie LO's Akkina, prachtige kleuren en details.
Liefs van Sjakkie

Marga zei

Tja Meis heel jammer van Amsterdam.Dat is ook waarom ik daar weg gegaan ben.Maar je kaartjes zijn geweldig en laten me weer dromen hoe het was.
Liefs Penilla

ScrapEnjoy zei

Akkina...wat een prachtig lootje en de tekst is geweldig, heel toepasselijk.
Gezellig dat jullie daar samen zijn geweest, leuke foto van Vic trouwens.
Ook je andere creaties zijn weer super meis, was even niet op je blog geweest, maar je weet wel waarom.

Liefs en Kuzzzz Lilian