MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 20 september 2010

CHARENTE MARITIME



IK HEB EVEN TUSSENDOOR 2 LAYOUTS GEMAAKT,IK HEB HIER WEER GEBRUIK GEMAAKT VAN DE SWIRLS VAN MARIIANNE DESIGN ,WANT DIE ZIJN TOCH ZO MOOI VIND IK ZELF.


IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig zijn deze vrolijke lo's

Hetty zei

Wauuuw wart zijn deze super mooi

gr hetty

celia zei

Heel mooi weer en ja hoor die swirls...mmm
Liefs,Celia.

Marjanne zei

Ondanks dat de vakantie zwaar tegenviel heb je zo toch nog een paar mooie herinneringen; mooie LO's!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige LO's Akkina. Mooie kleuren!
Groetjes van Sjakkie

creacora zei

O schitterende layouts en het papier is ook super en idd de swirl zo mooi !!

Groetjes cora