MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

zondag 24 oktober 2010

2 nieuwe layouts


DETAILS NADER BEKEKEN
DETAILS NADER BEKEKEN

DETAILS NADER BEKEKEN


DETAILS NADER BEKEKEN

DETAILS NADER BEKEKEN

DETAILS NADER BEKEKEN



 IK HEB AL EVEN NIETS MEER GEPOST DUS NU EVEN GEDAAN, MIJN OUDSTE DOCHTER IN MAROKKO



IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

5 opmerkingen:

celia zei

Je hebt er weer wat moois weten van te maken, leuke details!!!
Heel veel liefs,Celia.

Marjanne zei

Ik dachtal: waar is Akkina! Mooie LO's! Heel mooi gedaan, zo als altijd!

Corine van der Zee zei

Mooie kleuren en geweldige afwerking, vind je bloemen te gek!

Liefs Corine

Cheryl zei

Wonderful, wonderful Akkina!

ScrapEnjoy zei

Wat een mooie warme kleuren....en natuurlijk een leuke foto, dus een mooi geheel, goed gedaan meis.

Kuzzzz Lilian