MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

vrijdag 31 december 2010

Dit waren mijn kerstkaarten


Dit waren mijn kerstkaarten die ik  allemaal zo'n 5a6x gemaakt heb voor famillie en vrienden, ik laat ze jullie nu pas zien, zo was het voor ieder die een kaartje mocht ontvangen een verassing
ik hoop dat jullie ze mooi vinden!










deze heb ik speciaal gemaakt voor een lieve Dame die heel veel van POEZEN houd


Dit is geen kaart maar een nieuwjaarsgroet, een fijne jaarwisseling en alles goede voor jullie en je familie!





IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

4 opmerkingen:

Monique zei

Prachtige kaarten !
groetjes
Monique

Bea van Ette zei

Wat een mooie kerstkaarten allemaal!

Het allerbeste voor 2011!!

Groetjes, Bea

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Akkina.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.

Marjanne zei

prachtige kaarten en jij ook een gelukkig nieuwjaar bonne année