MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

woensdag 26 januari 2011

PAST TIME-VERLEDEN TIJD


EVEN IETS HELEMAAL ANDERS DAN DAT JULLIE VAN MIJ GEWOON ZIJN,ER ZIJN HIER VEEL STEMPELTECHNIEKEN GEBRUIKT EN OMDAT HET VINTAGE STYL IS HEB IK OOK MIJN FOTO'S AANGEPAST
HET FRAME IS VAN KAISERKRAFT











IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

12 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Hallo Akkina

Wat een schitterend werkstuk is dit geworden en wat heb je er een werk aan gehad.
Met een pràchtig resultaat...mijn complimenten hoor!!

Joanna Oborska zei

This is marvellous!!!

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat een prachtige dingen maakt u.
ik kan hier zo van genieten.
lieve groet Margarita

Marjanne zei

ooo wauw!!!! wat ontzettend MOOI Akkina, jij bent een echte artiste!

marijke zei

oh dat is gaaf zeg dat is wat wij in nederland noemen een letterbak , drukkers gebruikten die bakken vroeger voor de losse drukletters in te doen en zo is hij ook erg mooi geworden

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat leuk en super mooi! Een prachtige creatie Akkina!
Groetjes van Sjakkie

Scrapcreaties Mirande zei

Hallo Akkina,
Wat was het gezellig vandaag he in Klarenbeek? En wat een prachtig boek hebben gemaakt, nou ja hij moet nog mooi worden. Maar dat is aan jou wel besteedt. Wat maak jij een geweldige dingen. Vooral je sneeuwboekje vind ik erg mooi. Ik werk nu met dezelfde papierlijn dus dat is erg leuk. Ik blijf je volgen hoor en ik kijk graag nog eens op je blog.
Succes nog met het afmaken van je Flip Flop Album en ik kijk uit naar de publicatie van je jubileumalbum.
Groetjes Mirande,
je linkerbuurvrouw van vandaag.

Enny zei

Wat een prachtige kijkdoos !!! Vintage, helemaal mijn ding, daar heb je werk aan gehad, proficiat !! Groetjes Enny

ScrapEnjoy zei

Wow...Akkina wat een prachtig kastje meis....die heb je wel heel geweldig opgepimt....toppie hoor.

Het is een lust voor het oog.

Liefs Lilian xxx

Corine van der Zee zei

WAT GAAFFF!!!!! Ontzettend mooi gemaakt Akkina en wat heb je leuke en mooie materialen gebruikt. Het is even geleden dat ik een kijkje bij je genomen heb maar het was het wachten waard!

Liefs Corine

Yvonne zei

PRACHTIG Akkina! Helemaal mijn ding zo'n frame, het vintage, het stempelen, de kleuren, de materialen die je hebt gebruikt. Je ziet iedere keer iets nieuws als je er naar kijkt. Helemaal goed!
Groetjes van Yvon

scrapfreak zei

wowwwwwwwwwwwww akkina dat ziet er mooi uit.
heel erg mooi hoor
groetjes marrianne