MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

zaterdag 16 juli 2011

SPLENDID CORNELIA

EVEN TUSSEN DOOR
EEN FRISSE KLEURIGE LAYOUT,HET WAS OP DE FOTO BETER WEER ALS NU,EN DAN DE GEUREN VAN DE HYACINTEN,HEERLIJK

DETAILS NADER BEKEKEN



DETAILS NADER BEKEKEN



IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

8 opmerkingen:

Nathaly zei

haha...had net een bericht achter gelaten op je vorige post en zag deze LO. Mooie kleuren! En tja,...weer was inderdaad beter,. Nathaly

Maia zei

Wat een mooie creatie, heerlijk met die mooie bloemen en bloemetjes erop!
Kunnen we wel gebruiken met dit regenweer! De spreuk vind ik ook zo goed!
Je boekje van de vorige post is ook super!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige creatie Akkina, mooie kleuren en foto's.
Groetjes van Sjakkie

Corine van der Zee zei

Mooie LO, hele mooie kleuren en wat jammer dat ik de bloemen niet kan ruiken hihihi.

Liefs Corine

Dilly zei

Wat een prachtige LO is dit geworden. Mooie kleurencombinatie is dit. De tekst is helemaal op mij van toepassing, ik ga hem bewaren.

chivas zei

magnifique page!belle harmonie!
chivas

Peg zei

C'est super joli....je suis en train de devenir FAN de ton scrap ;-)
Bizzzz de France

Gégé zei

Magnifique, c'est carrément splendide!!!
Amitiés Gégé