MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

woensdag 10 augustus 2011

BOOTJE VAREN


NA EVEN EEN KLEINE PAUZE TE HEBBEN GEHAD, BEN IK WEER GESTART MET EEN PAAR LAYOUTS
DEZE IS EEN UITSCHUIF LAYOUT ZOALS JULLIE DIE WAARSCHIJNLIJK AL KENNEN VAN EEN KAART,HIJ IS ALLEEN MOEILIJK TE FOTOGRAFEREN OMDAT HET BEST WEL GROOT IS.
MIJN KLEINZOON HOUD ENORM VEEL VAN BOOTJES VAREN ,DEZE IS EEN WATERTRAPPER EN HIJ WAS NOGAL ERG VLUG MOE DUS MOEST MIJN MAN MAAR EEN BEETJE DOORTRAPPELEN,MORGEN MOEST HET DAN MAAR EEN ELEKTRISCHE BOOT ZIJN ZEI HIJ.










IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

4 opmerkingen:

Scrappingann zei

Hoi Akkina,
Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog, raar dat je mijn volgers niet ziet, als ik nu bij jou kijk, zie ik alleen de laatste 5, daar onder 10 volgers niet en dan nog een rij van 1 wel en 4 niet.
Kan je het nog volgen?
Misschien dat je het later nog eens kan proberen om me te volgen, ik zou dat héél leuk vinden.
Groetjes van Anja / Scrappingann

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige LO Akina, mooi model en prachtige kleuren. De foto's zijn ook heel mooi.
Groetjes van Sjakkie

Marjanne zei

goh zeg dit is weer zo mooi!

Nathaly zei

Akina, ik zie inderdaad dat jij veel labeltjes maakt. Net als ik. Ik vind het heerlijk. Check anders even mijn blog. Ik heb weer iets met labels gemaakt. Je creaties zijn zo mooi geworden! Nathaly