MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 16 januari 2012

BOOK IN DE BOX

IK HEB EEN SOORT FOTO BOX GEMAAKT MET EEN FOTO BOEKJE ER IN
IK ZET DEZE AVOND HET BOEKJE ERBIJ MAAR NU MOET IK EERST EVEN WEG
HET DUURT ZO LANG VOOR DE FOTO'S ZIJN UP-GELOAD MAAR MET DEZE DOOS KUNNEN JULLIE ALVAST EEN KIJKJE NEMEN



ZO ZIET DE DOOS ER UIT AAN DE BINNEN KANT





IN HET MIDDEN LIGT HET BOEKJE

HIER ZIJN DE WANDEN WEER DICHT GEKLAPT EN AAN DE ZIJKANT MET LINTJES DICHT GEKNOOPT



BINNEN KANT VAN DE BOX


HET BOEKJE













IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

6 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Wauw Akkina, wat prachtig en wat heb je er een werk van gemaakt, heel erg mooi

Liefs Corine

corrie zei

hallo akkina wat een mooi doosje en boekje wat een werk ...
maar je mag er wel super trots op zijn op je boekje maar vooral op je kleinzoon wat een mooi kindje ... over 5 weken wordt ons kleinkind verwacht .. ik hoop ook dat het zo een mooi kindje zal worden ... groetjes corrie

Marjanne zei

akkina wat beeldschoon!! en wat een leuke foto's, een flinke baby zeg. Je hebt een prachtige herinnering voor hem gemaakt!

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Akkina,
Wauw, wat een mooie box met het schitterend fotoboekje. Tja zo'n mooie kleinzoon zorgt natuurlijk voor genoeg leuke foto's die je heerlijk kunt scrappen. Ik vind het echt heel erg mooi. Heb je dit allemaal zelf bedacht? Of heb je er een workshop voor gevolgd? Ik zou het heel leuk vinden wanneer je mij de maten van deze creatie door wilt geven. Mijn vriendin wordt vandaag of morgen ook moeder en ik vind dit wel een heel erg leuk cadeautje.
Groetjes Mirande

Marleen zei

Heel heel mooi gedaan je hebt er echt je werk van gemaakt. Super mooi gedaan

DO zei

ik ben blij om uw voltooide kubus gezien ! geweldige prestatie en gefeliciteerd met de geboorte !