MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

woensdag 21 maart 2012

HET IS VANDAAG LENTE

VANDAAG 21 MAART BEGINT DE LENTE EN MIJN KLEINKINDJE RAYAN HAD ER DUIDELIJK ZIN IN
HIJ IS VANDAAG PRECIES 3MAANDEN EN 10 DAGEN, O WAT EEN BOY ZO SCHATTIG




IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

4 opmerkingen:

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Akkina,
Wat heb je toch een mooie kleinzoon. Hij heeft echt hele mooie ogen, die je zo lekker ondeugend aan kunnen kijken. Geniet maar lekker van je kleine ventje.
Groetjes Mirande

Corine van der Zee zei

Wat een lief en mooi kereltje!

Lieve groetjes,

Corine

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hoi Akkina,
Ik ben op je blog gekomen via Ingrid Meijer, ze had het erover dat je een heel mooi blog heb. Wij hebben elkaar wel eens ontmoet bij het scrapbook atelier in Klarenbeek, weet zo niet meer bij welke workshop. Je heb inderdaad een heel mooi blog met leuke dingen. Ik ga je volgen, en we elkaar nog wel eens ontmoeten in Klarenbeek.
Groetjes Ingrid

maria's knutselplezier zei

Hoy, Akkina, wat een prachtig boekje heb je hier weer gemaakt, en wat een prachtige foto's, en wat een schattige kleinzoon, geniet er maar met volle teugen van, ze zijn zo vlug groot!!Bedankt voor je lieve commentaren op mijn blog!!!

Groetjes
Maria