MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 1 oktober 2012

TERUG UIT PRAAG

we zijn weer terug ,uit vakantie het was een super mooie vakantie met prachtig mooi weer,en we hebben vele mooie monumenten gezien,zoals de Petrin,Metronoom,Karlsbrug en oude stad, Joodse wijk enz......
ik heb nu weer stof genoeg om boekjes te maken,ik vind Tsjechiƫ een mooi land ,en ga er zeker weer naartoe!




















IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

1 opmerking:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuke foto's heb je weer gemaakt, ben benieuwd wat voor album je ervan gaat maken.
Groetjes Ingrid