MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

donderdag 3 juli 2014

bister kaarten



Het is al weer even geleden dat ik iets gepost heb,hier heb ik een test gedaan met Bister ,zo leuk spul,het lijkt wel toverpoeder,je kunt er prachtige achtergronden mee maken maar ook mooi om in te kleuren,het is een pigment poeder en samen met water kun je er heel veel mee
De stempel van het meisje komt van Stamping Back,de twee andere stempels zijn van Viva 
De kaart met de trein heb ik voor mijn kleinzoon zijn verjaardag gemaakt ,hij word 14 jaar



IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

Geen opmerkingen: