MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 26 oktober 2009

gezellig stel






wij hebben een Super gezellig weekend achter de rug ,heel veel gelachen,en veel gescrapt
bedankt meiden en zeker Ingrid die alles zo goed voorbereid heeft!

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

3 opmerkingen:

Marjanne zei

Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit! Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt!

ScrapEnjoy zei

Het ziet er erg gezellig uit meis.... lekker beppen en screppen hi hi, zal wel meer gebept zijn.
Leuke foto hoor.

liefs Lilian

Paula zei

Als ik het zo zie heb je lekker genoten en veel gelachen.
Is ook erg leuk zo'n weekend met een stel meiden.
liefs Paula.