MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

dinsdag 23 maart 2010

KLOP EN DE DEUR ZAL OPEN GAAN VOOR JOU

NOG MAAR EEN KAARTJE MET DISTRES INKT OMDAT JE ER ZOVEEL VERSCHILLENDE KANTEN  MEE UIT KUNT,GEWOON PRETTIG OM ER MEE TE WERKEN EN DE STEMPEL IS VAN ONS DAGELIJKS BROOD (Our Daily Bread )

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

12 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat een mooi kaartje en wat
is dat mooi zo met die disress

gr hetty

RosesMarijke zei

Hallo Akkina

Wat een prachtig kaartje en een hele mooie tekst...die helemaal waar is!!

xxMarijke

*Ellen* zei

wat een prachtig en stijlvol kaartje in die zonnige kleurtjes

Anneke zei

Wat een prachtig kaartje Akkina!
Heel leuk!
Groetjes anneke

Marjanne zei

Zoooo Akkina deze is weer helemaal fantastisch!!

celia zei

Hey Akkina,wat is dit knap,iets helemaal anders dan anders en toch zoooo jij!!!Plezant hé zo kliederen en kladderen met distress!
Veel liefs,Celia.

natacha zei

schitterend kaartje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Weer zo'n prachtig kaartje Akkina, de kleuren zijn heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

ik vind hem zo sjiek prachtig gedaan Akkina !!
groetjes Cora

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige en vrolijke kaart.
Leuke tekst!!

Elia zei

Me gusta mucho!!!
un abrazo
eljardindemiduende

Bastelmanu zei

Wow,auch diese ist richtig traumhaft!
Die Farbkombi und Gestalltung ist umwerfend schön!
Bin total begeistert!

LG Manu! ;-)