MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 8 maart 2010

PARIJS


Gisteren had ik weer een gezellig samentreffen met mijn Nederlandsche vriendinnen,wat weer heel erg gezellig was
als ik een stempel van Parijs zie of dergelijke kan ik echt geen nee zeggen,en heb hem dan gisteren ook maar weer gekocht en natuurlijk moest ik hem vanmorgen eerst even testen he,en dit is het resultaat!

IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN!
Bedankt voor het langskomen
Lieve groetjes Akkina

15 opmerkingen:

celia zei

Wat mooi Akina,ik ben gisteren ook bezig geweest met disstres ink en spulletjes van La Blanche,maar heb het nog niet klaar (zal voor vrijdag zij). Veel liefs,Celia.

natacha zei

schitterend zeg ik vind het ook een hele mooie stempel
groetjes natacha

*Ellen* zei

dit is een heel stijlvol kaartje prachtig is die

Elia zei

Oh la la..
très jolie!
eljardindemiduende

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

Marjanne zei

hij is fantastisch mooi!!! J'adore;)

chantal zei

mooi gedaan. Prachtige stempel en mooi kleurencombinatie.
liefs Chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Akkina.

Liefs Riet.

Bastelmanu zei

Hallo Akkina!

Wow,ist das eine tolle Karte!
Total schön gestalltet und tolle Farben!
Der untere Rand gefällt mir wahnsinnig gut!

LG Manu! ;-)

Pascale, La Papoterie Créations zei

Danke für die Einschreibung an mein Blog! Sie sind immer willkommen,
Mit freundlichen Grüssen , Pascale

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Akkina. De kleuren zijn heel mooi en ik vind de stempel ook geweldig.
Groetjes van Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Akkina, wat een mooie stempel zeg...je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt...mooie kleuren, weer geweldig hoor.

Kuzzz Lilian

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Akina,
Groetjes Trudy

http://truutske.blogspot.com zei

Dank je wel voor je bezoekje aan m'n blog. Natuurlijk kom ik je 'n tegen bezoekje brengen en je vertellen dat je een reuze gezellig blog hebt.
Ik kom je graag dikwijls bezoeken en mezelf bij je 'volgers' aanmelden.
Fijn weekend. Trudie

Cindy Adkins zei

Wow--your Paris piece is absolutely gorgeous too!!!
Amazing--I love it!