MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

zondag 12 juni 2011

EEN LAYOUT IN EEN KADER

MIJN OUDSTE DOCHTER WOU EEN LAYOUT IN EEN KADER
IK HEB HIER VOOR HET MOOIE PAPIER VAN SEI GEBRUIKT WAT HEEL GOED PAST BIJ DE UITSTRALING VAN DEZE FOTO'S



HIER  ZIET U DE LAYOUT IN EEN KADER 30X30


IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

7 opmerkingen:

celia zei

Heel mooi gedaan Akkina!!!!

marijke zei

dat ziet er schitterend uit zal ze vast blij mee zijn

Maia zei

Prachtig gemaakt voor je dochter!
Zal ze heel erg blij mee zijn.
Fijne tweede pinksterdag!
Groetjes Maia

Paula zei

Een supermooie layout Akkina en prachtig papier.
Dit zal ze vast mooi vinden. De foto's zijn ook super.
liefs paula.

Jacqueline (Sjakkie) zei

at een prachtige LO, past heel mooi in het kader. Mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Corine van der Zee zei

Het is alweer even geleden dat ik een kijkje op je blog heb genomen maar wauw wat heb je weer een mooie creaties gemaakt. Vind deze ook weer super, geweldig mooi papier!

Liefs Corine

Thea zei

Hoiiii, wat een mooie lay-out heb je gemaakt...

Ik weet niet waarom jij mijn volgers niet ziet, want ze staan er gewoon op en andere mensen worden ook gewoon nog steeds volger...

Groetjes Thea