MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

dinsdag 28 juni 2011

mini foto boekje voor mijn dochter Sabrina

IK HEB DEZE MINI GEMAAKT VOOR MIJN DOCHTER ,ZIJ WAS ZONDAG JARIG
IK HEB HET BOEKJE VRIJ STRAK GEHOUDEN DIT GEEFT TOCH EEN JONGERE UITSTRALING AAN HET BOEKJE FRISSE KLEURTJES EN JE KUNT HET BOEKJE AAN VERSCHILLENDE KANTEN OPENDOEN ZO KUN JE ER BEST HEEL VEEL FOTO"S IN KWIJT
ZE VOND HET HEEL ERG MOOI EN WAS ER BLIJ MEE!
O JA, WAS IK NOG VERGETEN IK WORD WEER OMA!






















IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

5 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Schitterend boekje en foto's! Prachtige kleuren en ook al is het wat strakker, ik vind het top! En fijn dat je weer oma wordt!

Liefs Corine

Maia zei

Prachtig modern boekje heb je daarvan gemaakt!
Wat een mooie foto's, je dochter lijkt wel op je hoor!
Daar zal ze vast heel blij mee geweest zijn!
Proficiat met je aanstaande oma-schap!
Fijne (snikhete) dag nog!
Groetjes Maia

Marjanne zei

wat lijkt je dochter op jou!! En wat zal ze blij zijn met dit mooie boekje!! Gefeliciteerd dat je weer oma wordt!

marijke zei

hier gaat ze blij mee zijn dat weet ik zeker en wat lijkt jouw dochter op je zeg

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi,
Wat een schitterend boekje heb je voor je dochter gemaakt. Tja ik vind ook dat ze erg op je lijkt. En wat een leuk nieuws, je wordt were oma. Geweldig leuk.
Groetjes Mirande