MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

maandag 23 april 2012

Londen

Ik heb dit boekje voor mijn jongste dochter gemaakt,zij is met haar partner een tijdje terug naar Londen geweest ik had dit boekje al eventjes klaar maar heb er eerst nog een workshopje van gehad dus kon ik het niet eerder posten
de stempels zijn van Dark Room Door en passen heel goed bij dit thema













IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

5 opmerkingen:

celia zei

Geweldig weer!!!! (je dochter lijkt erg op je) Geniet van je kleinkind(eren)!!!
Liefs,Celia.

Marleen zei

Heel mooi gemaakt je kan dat super goed hé. Groetjes. Marleen

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een prachtig album is het weer geworden.
Groetjes Ingrid

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Akkina,
Wat heb je een prachtig boek gemaakt. Het papier wat je gebruikt heb, heb ik ook nog in de kast liggen. IK vind het zo mooi. Leuk album hoor dat heb je zeker bij Karin gemaakt.
Groetjes mirande

Corine van der Zee zei

PRACHTIG Akkina!!! Snap nu wel waarom wij dit nog even niet mochten zien. En wat zal je dochter hier blij mee zijn!

Lieve groetjes,

Corine