MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

woensdag 23 maart 2011

ANTWERPEN - HET STEEN

ONDANKS HET MOOI ZONNIG WEERTJE ,TOCH NOG EEN WINTERSE LAYOUT GEMAAKT MET HET MOOIE BO BUNNY PAPIER
DE TAKJES ZIJN VAN MARIANNE DESIGN EN DE BLOEM ORNAMENTEN ZIJN VAN  EEN TIM -HOLZ MAL
DE FOTO'S ZIJN GETROKKEN NET VOOR DE KERST AAN HET STEEN IN ANTWERPEN!






IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

8 opmerkingen:

natacha zei

scitterende lo
en hele mooie bloemen
fijne avond nog
grtz natacha

Marjanne zei

Wat een prachtige LO Akkina, die bloemen zijn zooo mooi:)

Maia zei

Met dit mooie weer zou je bijna vergeten dat het ook een hele lange winter is geweest. Een hele mooie winter lay out heb je gemaakt.
Die bloemen....echt super mooi!!!!

Corine van der Zee zei

Prachtige LO, fantastisch papier en details.Echt heel mooi gedaan! Krijg het wel koud als ik naar de foto's kijk maar zit nu ook in de zon met een bakkie koffie dus hahahahahaa.

Liefs Corine

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Akkina,
Wat een mooie lo heb je gemaakt. Het papier is en blijft ondanks het zonnige weer toch super. Je bloemen zijn prachtig.
Groetjes Mirande

Yvonne zei

Ik durf het bijna niet te zeggen, krijg vast het hele land over me heen, maar als ik naar jouw layouts kijk, krijg ik bijna weer zin in de winter ..... Ze zijn dus heel mooi! Misschien moet ik er eind dit jaar weer een keer naar kijken. Prachtige kleuren, mooie papier, móóie bloemen!
Groetjes van Yvon

scrapfreak zei

owww die is mooi akkina...vooral die bloemen.
hoe heb je die zo gemaakt dan want de mal van tim holtz ken ik niet hoor heb al gekeken bij joke maar weet niet wat voor iets t is
vind het een hele mooie layout geworden prachtiggggg

ScrapEnjoy zei

Akkina...weer een prachtig lootje, jaja de kleuren van Bo Bunny zijn erg mooi en ook je foto's....weer een mooie herinnering toch.

Zal je gauw een mailtje sturen, is al een tijdje geleden maar niet vergeten hoor...

Dikke knuf Lilian