MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

woensdag 2 maart 2011

CARNAVAL DE VENICE

JA HOOR WEER EEN BOEKJE,HET GAAT DEZE KEER OVER MASKERS WANT HET IS BIJNA CARNAVAL,MAAR IN VENETÏE IS HET TOCH WEL HEEL BIJZONDER EN HEEL KLEURRIJK
IK HEB HIER DE NIEUWE LIJN VAN BO BUNNY GEBRUIKT  GABRIELLE   O, DIE IS ZO MOOIIII
IK HEB HIER WEER STEMPELS EN PONSEN IN GEBRUIKT!



























IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

5 opmerkingen:

Marjanne zei

Hoi Akkina! Zelf heb ik niet zoveel met carnaval, Noordeling he. Hier wordt het trouwens ook niet veel gevierd in Parijs. In Noord Frankrijk tegen de Belgische grens weer wel.
Je boekje vind ik heel erg mooi!

ScrapEnjoy zei

SUPER Akkina...wat een super mooi boekje er is weer heel wat te zien...ben je er zelf geweest? in Venice? wat een prachtige foto's en kleuren om van te smullen.....

Liefs Lilian xxx

scrapfreak zei

wowwww dat ziet er wel mooi uit zeg...ben ook niet anders gewend van je,echt prachtig gemaakt zeg me complimenten
groetjes marrianne

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Akkina,
Ik heb een verrassing voor je kijk maar even op mijn blog. Wat heb je trouwens een geweldig album gemaakt. Het ziet er erg mooi uit met al die aparte flapjes. Heel origineel.
Groetjes Mirande

Corine van der Zee zei

Heel erg mooi! Hele gave foto's en prachtig alles bij elkaar, je papier, de stempels echt alles.
Super gedaan!

Liefs Corine