MIJN CRATIEVE HOBBY

mijn hobby is Scrapbooking en kaarten maken ,Lekker eten ,wandelen en van de natuur genieten en als het budget het toelaat lekker op reis gaan.



Blog Widget by LinkWithin

zaterdag 12 maart 2011

DECOUPAGE DOOSJE EN BOEKJE


HIER WEER IETS ANDERS DAN DAT JULLIE VAN MIJ GEWEND ZIJN,DEZE KEER IS HIER GEWERKT MET DECOUPAGE PLAATJES EN DECOUPAGE LIJM DAN IS ER VEEL GEDISTREST, DE BLOEM HEB IK OOK ZELF GEMAAKT,IK VIND HEM ERG MOOI EN
IK HEB ER VINTAGE FOTO'S INGEDAAN WANT DIT GEEFT ER WEL EEN LEUKE TOETS AAN,EN VOOR DE REST VEEL KANTJES EN STEMPELTJES
HOE VINDEN JULLIE HET?









IK HOOP DAT JULLIE HEBBEN GENOTEN OM EVEN OP MIJN blog TE KIJKEN! Bedankt voor het langskomen Lieve groetjes Akkina

7 opmerkingen:

celia zei

Wow ik vind het heel erg mooi geworden!!!! Het blijft toch wel in je stijl!Knap gedaan!!!!
Liefs, Celia.

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw Akkina, wat is dit een prachtig album in de vintage stijl. Heel erg mooi gemaakt hoor.
Groetjes Mirande

ScrapEnjoy zei

Je heb je weer lekker uit kunnen leven meis....wat een werk zeg.
Maar er is wel heel wat te zien....stuk voor stuk prachtig, dus een mooi geheel.

Je hebt wel lekker de Vintage stijl te pakken he?

liefs Lilian xxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi boekje heb je gemaakt Akkina! Prachtig die vintage look!
Groetjes van Sjakkie

Marjanne zei

ontzettend mooi!! Dit is een super sfeervol boekje

Corine van der Zee zei

Wauw Akkina dit is waanzinnig mooi!
Wat een mooie details en kleuren heb je gebruikt, echt super gedaan!

Liefs Corine

Maia zei

Hallo Akkina,
Via het blog van Lilian (scrapenjoy) kwam ik op jouw blog terecht.
Wat een super mooie boekjes maak jij!
Zo'n mooie vintage stijl geweldig.
Vooral de vele leuke links op je blog geven veel ideetjes en inspiratie bedankt!
Ik ben zelf nog maar kort aan het scrappen en ben, na een jaartje op het net rondkijken, eindelijk zelf een blog begonnen.
Ik ga je zeker blijven volgen!
Groetjes Maia